ولله في خلقه شؤؤؤن
ولقد خلقنا الانسان في احسن تقوم سبحانك يالله بتشبه مفك التستر بالزبط ههههههه شكلها لاهي مصبوبه صب ولا هي خلقه من الرب استغفر الله
ايه يا جدعان انتوا بتتكلموا زى ماتكون حقيقى انتوا متعرفوش حاجه اسمها فوتوشوب ولا انتوا من العصر الجاهلى
انتوا ازاى مصدقين الكلام ده ولا انتوا متعرفوش الفوتوشوب ولول متعرفوش يبقى الى خلاكوا عرفتوا النت ظلمكوا اوى
دا فوتو شوب ياجماعه وواضح جدا فى تانى صوره ال جمب المليكان لو بصيتو للدراع اليمين هاتلقو عريض جدا
غير الفوتو شوب ما فيش حاجه اصلااا اسمها ازاله احشاء عايشه ازاى دىالميه والاكل حتى الهوا بتتنفس ازاى دى ممكن تكون رسمه خياليه او فعلاا فوتو شوب الله ينتقم منكم
ولله في خلقه شؤؤؤن
ردحذفولقد خلقنا الانسان في احسن تقوم سبحانك يالله بتشبه مفك التستر بالزبط ههههههه شكلها لاهي مصبوبه صب ولا هي خلقه من الرب استغفر الله
ردحذفايه يا جدعان انتوا بتتكلموا زى ماتكون حقيقى انتوا متعرفوش حاجه اسمها فوتوشوب ولا انتوا من العصر الجاهلى
ردحذفانتوا ازاى مصدقين الكلام ده ولا انتوا متعرفوش الفوتوشوب ولول متعرفوش يبقى الى خلاكوا عرفتوا النت ظلمكوا اوى
ردحذفدا فوتو شوب ياجماعه وواضح جدا فى تانى صوره ال جمب المليكان لو بصيتو للدراع اليمين هاتلقو عريض جدا
ردحذفغير الفوتو شوب ما فيش حاجه اصلااا اسمها ازاله احشاء عايشه ازاى دىالميه والاكل حتى الهوا بتتنفس ازاى دى ممكن تكون رسمه خياليه او فعلاا فوتو شوب الله ينتقم منكم
ردحذف