الأحد، 23 أكتوبر 2011

الحب أعمى بس موش للدرجه دى…!!!!


اتفرج على الحب وجماله مش الحب بتاعنا
هو دة الحب ولا بلاش…..

المصدر: أصحاب كول

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق